[python-nl] Python-nl meetup in .....

eric casteleijn eric at infrae.com
Fri Jul 18 13:34:26 CEST 2008

> Ik zal niet meedoen aan planning via een vreemde site. Vreemd in de
> betekenis van: het is niet duidelijk wel binding de Nederlands(talige)
> Pythonmensen met die site hebben. Voor organisatoren zou dat gezien kunnen
> worden als gebrek aan belangstelling en hun kunnen demotiveren.
>
> En als ik het goed begrepen heb, dat komt ter zijner tijd op de
> mailinglist de aankondiging voor de PUN meeting voorbij. Dat is het
> moment waarop ik mijn best ga doen om het in mijn planning te passen.

Dat is natuurlijk geen enkel probleem, de aankondigingen zullen op z'n
minst via deze mailing lijst blijven lopen. Het idee achter het *ook*
gebruiken van sites als upcoming was dat dan andere python gebruikers
die niet op de hoogte zijn van het bestaan van deze mailing list of PUN,
ook kunnen zien dat er een bijeenkomst is. Het mooie van upcoming vind
ik is dat je een feed met events kunt krijgen die bij je in de buurt
gebeuren, en zo dingen kunt ontdekken waar je anders nooit van zou
horen. De mensen op deze mailing list zijn dus al niet meer de doelgroep ;)

eric