[python-nl] Python-nl meetup in .....

Geert Stappers stappers at stappers.nl
Fri Jul 18 12:59:23 CEST 2008

Op 18-07-2008 om 12:23 schreef Remco Wendt:

> Let wel (voor de duidelijkheid). Ik wil op geen enkele manier voorstellen
> contact tussen ons niet langer via de mailinglist te laten gaan. Upcoming is
> er alleen om het planningsproces rondom meetings te stroomlijnen.

Voor nog meer duidelijkheid: Ik vind het heel goed dat er iemand boven
het maaiveld uitkomt en de kar gaat trekken. Woorden zullen altijd te
kort schieten om zulke helden te waarderen. En dat is zonder sarcasme!

Ik zal niet meedoen aan planning via een vreemde site. Vreemd in de
betekenis van: het is niet duidelijk wel binding de Nederlands(talige)
Pythonmensen met die site hebben. Voor organisatoren zou dat gezien kunnen
worden als gebrek aan belangstelling en hun kunnen demotiveren.

En als ik het goed begrepen heb, dat komt ter zijner tijd op de
mailinglist de aankondiging voor de PUN meeting voorbij. Dat is het
moment waarop ik mijn best ga doen om het in mijn planning te passen.

Cheers
Geert Stappers