[python-nl] Python-nl meetup in .....

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Fri Jul 18 14:52:03 CEST 2008

2008/7/18 eric casteleijn <eric at infrae.com>:

> Ik zal niet meedoen aan planning via een vreemde site. Vreemd in de

> Dat is natuurlijk geen enkel probleem, de aankondigingen zullen op z'n
> minst via deze mailing lijst blijven lopen. Het idee achter het *ook*
> gebruiken van sites als upcoming was dat dan andere python gebruikers die
> niet op de hoogte zijn van het bestaan van deze mailing list of PUN, ook
> kunnen zien dat er een bijeenkomst is. Het mooie van upcoming vind ik is dat
> je een feed met events kunt krijgen die bij je in de buurt gebeuren, en zo
> dingen kunt ontdekken waar je anders nooit van zou horen. De mensen op deze
> [...]

Niet helemaal waar. Het idee aan mijn kant is juist dat mensen zich met 1
klik op de knop kunnen inschrijven en dat dus kunt zien wie er wel/niet
komen. Er zullen best eens locaties zijn waar slechts een beperkt aantal
mensen in kunnen (handig om van te voren te weten als er twee x zoveel
mensen komen). En als leden/bedrijven eens een keer een PUN willen sponsoren
qua borrel is het natuurlijk ook wel aardig om inzage te hebben in hoeveel
mensen er komen.

Maar goed we kunnen wel blijven twisten over wat handig en correct is, maar
daarmee hebben we nog geen PUN :) Ik had niet verwacht dat het een probleem
zou zijn voor mensen om zich bij een website in te schrijven, maar dat is
het wel. Dus daar zal ik gewoon rekening mee houden. Ik hoop nog steeds dat
velen zich in zullen schrijven. Maar ik zal zowel mailing lijst als upcoming
gebruiken om in de gaten te houden wie er komen. Zo'n punt is dat nu ook
weer niet.

Remco

--
Maykin Media