[Python-hu] Python dokumentáció magyar fordítása

Antal Koós kantal59 at gmail.com
2017. Jún. 12., H, 16:55:50 EDT

A szószedethez kapcsolódva ismét megadom a javaslataimat:
https://drive.google.com/file/d/0B5Eta-cnkaO-MG4yUlpCZDJKU00/view?usp=
sharing

Az "attribútum"-mal egyetértek.
A  "tuple", a "listaértelmezés" és a "kivétel" szavak nekem kimondottan
irritálóak.

Javaslom a fordítás során ezt is használni:
http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/index