[PySilesia] Konkurs na logo grupy

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Tue Oct 30 10:56:38 CET 2012

Witam,

napisał do mnie Piotr Tynecki (znany jako Katharsis z PPCG) w związku z planami naszego konkursu na logo. Piotr proponuje przekazanie dla zwycięzcy wejściówki na RuPy 2012 (Brno), ja mogę dorzucić (w ramach uatrakcyjnienia nagrody) do tego darmowy transport ze Śląska do Brna i z powrotem (skoro i tak już tam z Kwadratem jedziemy), gdyby był potrzebny zwycięzcy. Co wy na to? Odpowiedź trzeba by było dać najlepiej dzisiaj.

Mnie się taki gest ze strony Piotra bardzo podoba. Co najwyżej widzę jeden drobny szkopuł - taka nagroda przyciągnie programistów raczej niż grafików (podobnie jak przykładowo dyskutowana licencja PyCharma). Bardzo fajnie natomiast, że Piotr zaoferował też pomoc w promocji poprzez twittera @RuPy, co w ogóle umożliwia wzięcie w konkursie ludziom spoza naszych granic, nie mówiąc o promocji samego PySilesia w Europie i dalej :-) Tak więc jeśli o mnie chodzi jestem baaaardzo za!

Pozdrawiam,
Filip