[PySilesia] Konkurs na logo grupy

Maciej Szulik soltysh at gmail.com
Tue Oct 30 13:48:51 CET 2012

On Oct 30, 2012 10:56 AM, "Filip Kłębczyk" <fklebczyk at gmail.com> wrote:

> Witam,
>
> napisał do mnie Piotr Tynecki (znany jako Katharsis z PPCG) w związku z
planami naszego konkursu na logo. Piotr proponuje przekazanie dla zwycięzcy
wejściówki na RuPy 2012 (Brno), ja mogę dorzucić (w ramach uatrakcyjnienia
nagrody) do tego darmowy transport ze Śląska do Brna i z powrotem (skoro i
tak już tam z Kwadratem jedziemy), gdyby był potrzebny zwycięzcy. Co wy na
to? Odpowiedź trzeba by było dać najlepiej dzisiaj.

> Mnie się taki gest ze strony Piotra bardzo podoba. Co najwyżej widzę
jeden drobny szkopuł - taka nagroda przyciągnie programistów raczej niż
grafików (podobnie jak przykładowo dyskutowana licencja PyCharma). Bardzo
fajnie natomiast, że Piotr zaoferował też pomoc w promocji poprzez twittera
@RuPy, co w ogóle umożliwia wzięcie w konkursie ludziom spoza naszych
granic, nie mówiąc o promocji samego PySilesia w Europie i dalej :-) Tak
więc jeśli o mnie chodzi jestem baaaardzo za!

> Pozdrawiam,
> Filip

Jestem za, jedyny problem jaki dostrzegam, to bardzo krótki czas. RuPy jest
raptem za dwa tygodnie. Choć może to wystarczy :)

Maciej