[python-nl] Visual Python

Marc Stevens marcs at ziggo.nl
Thu Dec 17 00:49:23 EST 2015

Beste Python experts,

Ik programmeer al een tijdje in python en na een tijdje er achter gekomen dat je je programma’s professioneler kunt maken met echte vensters en knoppen.
Daardoor ben ik uitgekomen bij het programmaatje Visual Python Tkinker IDE.
Dat heb ik gedownload van SourceForge.net , maar dat werkt niet zo perfect. Omdat het een al wat oudere software is, heb ik er speciaal een ouder Python versie (3.1) geistalleerd,maar dat werkt ook niet zo perfect.
Hoogst waarschijnlijk is het gewoon verouderde software en werkt het misschien niet zo perfect omdat ik ook werk met windows 10.
Zijn er andere , nieuwere alternatieven, of zou het programma toch moeten werken en doe ik iets verkeerd? Het grootste probleem is dat ik geen code krijg ingevoerd bijv.
Ik vind het erg jammer dat het niet werkt het leek me een hartstikke handig programma.

Groetjes,

						Marc Stevens.