[python-nl] Kan iemand mij helpen met Python?

B. Bell isdan24 at hotmail.com
Mon Feb 17 16:54:47 CET 2014

Goedemiddag allemaal,

Zou iemand mij aub kunnen helpen?
Ik heb een probleem met een Python code en wilde vragen of iemand me aub zou kunnen helpen.
De probleemstelling is:

Een hardware apparaat geprogrameerd door mij volgt de instructies op van het computerprogramma dat gemaakt is met Python.Het wordt aan de computer verbonden en creëert een virtuele COM port via USB.
De communicatie, configuratie en knoppen doen het goed, het probleem doet zich alleen voor  als ik de data wil uitbeelden die het hardware apparaatje zendt als ik deze in de "Automatic" modus zet en het apparaat elke seconde de data zendt en het computerprogramma vastloopt.
Echter, als ik het in de handmatige modus zet, dan doet deze het wèl goed. De data worden uitgebeeld (random data). De handmatige modus maakt alleen lezingen als men op de knop "Start Ultrasonic Measurement" klikt. Als bijlagen zitten er 2 schermafbeeldingen bij, in de handmatige modus
(OK) en de automatische (PC vastgelopen).

Alles zit in de bijlage zip GUI5.zip. Het programma en een txt.. bestand. die "valores de test" heet, er zitten wat random data bij zodat een test uitgevoerd kan worden.
Nu zijn er 2 lijnen waarlangs data binnenkomen en het lijkt er op dat er een soort "strijd" ontstaat tussen deze 2 stromen. Kan iemand aub bekijken wat er loos kan zijn, en hoe dit opgeslost kan worden?

Alvast hardstikke bedankt voor de moeite!
Er kan op zich niet veel fout zijn, maar toch zit er iets niet helemaal goed...

Met vriendelijke groet,

Bernhard.