[python-nl] Summary Python Web Meetup 21 March

Maurits van Rees maurits at vanrees.org
Mon Mar 25 15:32:30 CET 2013

Ah, bedankt voor de aanvulling, zo had ik hem niet begrepen.  Je tien punten gingen sowieso iets te snel voor mij als notulist, want ik kwam er maar acht tegen. :-)  Ik heb het aangepast.

Ik vind de GPL zelf prima. Meestal ben ik praktisch en kies ik wat het meest gebruikelijk is in de software stack die ik gebruik. Een Plone add-on wordt dan al gauw GPL, voor algemener spul zou ik eerder BSD kiezen.

Over Disqus: ik kijk wel uit, straks krijg ik een license flamewar op mijn blog. ;-) Ja, ik wil wel een keer commentaar op mijn website toelaten, als de spam onder controle blijft, wat met disqus dacht ik wel lukt.  Met mijn huidige snelheid van het bijwerken van de code van mijn website verwacht ik dat dit over vijf jaar kan. :-) Tot dan werkt het contactformulier ook.

Maurits

Op 25 mrt. 2013, om 14:04 heeft Diederik van der Boor <vdboor at gmail.com> het volgende geschreven: