[python-nl] ?

Floris van Manen vm at klankschap.nl
Sun Oct 18 23:07:53 CEST 2009

L.S.

Een interessant gegeven voor de beheerders ?
Door omstandigheden heb ik toevallig twee MBP met osx 10.6 waar python
2.6 op draait.
Dus dacht ik op één van die machines python 3.1 te plaatsen.
Om te kijken hoe het zit met de nodige aanpassingen en zo.
De dmg van de python site gehaald, en geïnstalleerd, staat erop.
Maar er wordt nog steeds naar de vorige 2.6 versie gewezen.

Als (eind)gebruiker is dat niet vanzelfsprekend.
Je verwacht bij het installeren tenminste een vraag welke versie moet
worden gebruikt...
Ook is het niet triviaal waar je de oplossing moet gaan zoeken.
Als zelfs google geen antwoord hoest, waar dan wel (behalve hier :-)

Misschien toch handig om dit in op de python site ergens (prominent)
te vermelden.
Als je tenminste wilt dat mensen python 3.1 willen gaan gebruiken ...

(Roept u maar voor de eenvoudige hints.)

Floris