[python-nl] Django sprint

Remco Wendt remco at diji.biz
Thu Nov 15 15:56:06 CET 2007

Hello,

Django organiseert op 1 dec. zijn 2e sprint, zie:
http://code.djangoproject.com/wiki/Sprint1Dec2007. Het lijkt mij leuk om met
een aantal python-nl'ers / Django'ers samen te komen om mee te doen aan de
sprint. Ik deel in Amsterdam (in de Beurs van Berlage) een kantoortje met
twee mede python-nl'ers (Paul en Ted) en wij stellen deze locatie
beschikbaar voor iedereen die het ook leuk lijkt om eens wat quality time te
spenderen aan het web framework dat ons leven zoveel makkelijker maakt. Dus
als je zin hebt: zet jezelf dan even op de lijst in de wiki en mail me even
terug.

Groetjes en wellicht tot de 1e,
Remco