[python-nl] rtf info

harm.huizing at hetnet.nl harm.huizing at hetnet.nl
Mon Nov 6 14:24:45 CET 2006

Hallo Pythoners,

Ik ben een newbie met Python maar heb inmiddels het een en ander aan info verslonden. Sinds kort werk ik zakelijk met een MacBook en heb daarop op MacPython 2.5 geinstalleerd. Wanneer ik nu op deze Mac een tekst bestand wil openen met extensie .txt krijg ik als eerste regels een hoop rtf info, zoals auteur, schrijfstijl, letters e.d Zooi die ik in de output van het bestand niet nodig heb. Dit probleempje heb ik niet via Windows. Wat doe ik niet goed.

groetjes Harm Huizing