[python-nl] Python in games

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Fri Nov 18 01:16:40 CET 2005

hallo mede-Pythoneers (of is het nou Pythonistas?),

iemand ervaring met het manipuleren van games via Python? Recentelijk
heb ik Civilization 4 laten aanschaffen. De hele engine van dat spel is
aanpasbaar via Python, maar ik heb nog vrij weinig gehoord over mensen
die dat ook daadwerkelijk doen en in hoeverre je beperkt bent tot het
spel, of dat je ook externe modules kunt gebruiken. Ik kan me voorstellen
dat daar redelijk zieke dingen mee te doen zijn...

armijn