[python-nl] Hallo

wvanheem at xs4all.nl wvanheem at xs4all.nl
Fri Feb 11 10:49:39 CET 2005

Hallo allen:

Ik heb geschreven dat ik graag del wil nemen aan de volgende bijeenkomst
van de Python User Group Nederland, gezien mijn belangstelling voor Zope
en Plone. Ik werk op een Mac (OS X), de Unix versie van Apple. Hierop
draaien Zope en Plone, en dus onderliggend wordt Python code gerund.

Om meer gebruik te kunnen maken van Zope en Plone voor web design en
interactiviteit Through The Web (TTW) biedt Python kennis mij hopelijk
deze mogelijkheid. Mijn ervaring met het installeren en programmeren van
Python op Mac OSX is heel beperkt, een presentatie van weinig omvang.

Ik denk gezien de andere voorstellen dat ik graag achteraan aansluit in de
rij der presentaties.

Ik kan wel - ter zijner tijd -  iets vertellen over Interactiviteit in Web
Design, gezien mijn achtergrond als ICT-er (http://www.logicacmg.com) en
Gerrit Rietveld student in Media & Design
(http://www.gerritrietveldacademie.nl/).

Hopelijk geeft dit antwoord op je vraag,

Groet en tot op de meeting,

Willem van Heemstra