[python-nl] Hallo

Guido Wesdorp guido at infrae.com
Fri Feb 11 10:35:30 CET 2005

Johannes Gijsbers wrote:

>Hebben we die twee andere presentaties dan al? Op zich klonk dit
>namelijk wat mij betreft best als het tweede deel van Jack's voorstel...

Ehrm, wacht even... Ik zit een emailtje van Willem van Heemstra (Re:
[python-nl] Volgende meeting, 02/08/05 16:02) terug te lezen, en weet nu
niet zeker of dat een voorstel was om een presentatie te geven of gewoon
een introductie... Misschien heb ik het verkeerd gelezen? Willem? Als
dat zo is zeker een +1 voor Albert Visser!

Groeten,

Guido