[Python-es] invalid syntax in print "Hello World"

Sergio Soto Núñez scots4ever en gmail.com
Mie Dic 1 08:31:18 CET 2010

Estoy leyendo con más detenimiento la web que te he enviado y en el punto 3
en el uqe explica el Singletone dice literalmente:
"*Singleton can be seen as a more elegant solution to global variable
because actual data is hidden behind Singleton class interface*"

If it WalksLikeaDuck and talks like a duck, it must be a duck. David Thomas