[Python-es] Phytonizar Ares

Pedro Gracia lasarux en neuroomante.com
Mie Ago 18 16:32:23 CEST 2010

Del código de Ares (securehash.pas):

"""
procedure TSecHash2.aac;assembler;
asm
    push ebx
    push edi
    push esi
    mov edx, eax            // pointer to Self (instance of SecHash)
    lea esi, [edx].GrVar[0] // Load Address of GrVar[0]
    lea edi, [edx].KlVar[0] // Load Address of KlVar[0]
    mov ecx, 5
    cld
    rep movsd               // copy GrVar[] to KlVar[]
    xor ecx, ecx            // zero ecx
    lea edi, [edx].M[0]     // Load Address of M[0]
    lea esi, [edx].W[0]     // Load Address of W[0]
@@Pie_W_0_15:
"""

¿Ensamblador?

Saludos,