Re crear un grid...

Carlos López Pérez clp en opencanarias.com
Lun Dic 19 10:04:05 CET 2005

Te aconsejo que accedas más a menudo a la documentación de wxPython -
wxWidgets.

Mira la referencia a la función:
wxGrid::ClearGrid
void ClearGrid()
Clears all data in the underlying grid table and repaints the grid. The
table is not deleted by this function. If you are using a derived table
class then you need to override wxGridTableBase::Clear for this function
to have any effect.

Por lo que supongo... que sería, suponiendo que el grid sea self.grid...

self.grid.GetTable().Clear()

Salu2 de clp ;)