[PyAthens] Python & testing

Yorgos Pagles y.pagles at gmail.com
Tue Dec 28 19:00:06 CET 2010

 Σε καλό δρόμο είσαι :-)
Για οτιδήποτε μη τυπικής πολυπλοκότητας τα doctests αρχίζουν και γίνονται όλο και δυσκολότερα στο να γίνουν maintain και ξεκάθαρα. Καλή η σκέψη τα test να είναι και documentation αλλά στην πράξη και τα test είναι κώδικας και έτσι πρέπει να τα χρησιμοποιούμε. Οπότε απλά προτίμησε unittest από doctest. Προφανώς τίποτα δεν είναι απόλυτο και κάποια στιγμή (που πχ για μένα δεν έχει έρθει ακόμα) μπορεί και κάποια doctests να σου φανούν χρήσιμα.

--
Yorgos Pagles