[PyAthens] Python & testing

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Dec 28 17:29:21 CET 2010

Γενικά δε μ' αρέσει να ανακατεύω κώδικα με documentation και testing.
Γι' αυτό μισούσα τα docstrings και το epydoc, και είδα την υγειά μου
όταν βγήκε το sphinx. Τώρα ενώ έχω χρησιμοποιήσει λίγο το unittest, δεν
έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το doctest, και ξέρω πως μια πρακτική είναι το
testing με το doctest να γίνεται μέσα στα docstrings μέσα στη συνάρτηση
την οποία ελέγχουμε. Όμως, όπως εξήγησα, αυτό δεν μ' αρέσει και
σκέφτομαι να τα βάλω χωριστά, σε άλλο unit. Εσείς γενικά τα ανακατεύετε;
Οι τάσεις ποιες είναι; Ο κώδικας της Python και της βιβλιοθήκης της
ποιες πρακτικές ακολουθεί πιο πολύ;