[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Pią, 13 Gru 2013, 14:02:55 CET

W dniu 13 grudnia 2013 13:41 użytkownik Piotr Tynecki <piotr at tynecki.pl>napisał:

> [...]
> tylko wybrany przez członków-założycieli Komitet Założycielski.
>
> *@Łukasz Oleś*
>
> Komitet Założycielski w najlepszym z najgorszych przypadków może ponieść
> odpowiedzialność prawną za formę w jakiej dokonał aktualizacji Statutu. Co
> gorsza, Sąd ma prawo - i podobno na mocy decyzji Prezydent Warszawy już to
> zrobił w przypadku innego Stowarzyszenia - wyrejestrować organizację, za
> uprawianie takiej praktyki. *Może to zrobić nawet po kilku latach
> aktywnej działalności Stowarzyszenia.*
>
> Bezpieczeństwo Stowarzyszenia - czyli jego członków, ich dokonań oraz jego

 Tu jest jakieś niedomówienie, prezydent nie ma władzy nad sądami. Może
chodzi o to, że na wniosek prezydenta sąd to zrobił?  Mimo wszystko jest
dla mnie to zwykłe gdybanie. W dodatku sam w którymś wcześniejszym mailu
napisałeś, że według Centrum  jest to powszechna praktyka(zmiany w statucie
po spotkaniu założycielskim)

> [...]
> przedyskutowania, ustalenia i obsłużenia w naszym Statucie.
>
> Dlatego postuluję aby ich rozwiązaniem zajął się bardziej kompetentny
> zespół niż dotychczas z komercyjnie wynajętym radcą prawnym na czele.
> Zachęcam tutaj przede wszystkim do współpracy @Jędrzeja Nowaka i @Łukasza
> Olesia, gdyż wykazują największą aktywność w temacie, a ich argumentacja
> spotyka się z poparciem innych członków. Pozwólcie nam zatem z pożytkiem
> wykorzystać drzemiącą w Was energię i wiedzę.
>
> *@Łukasz Oleś*
>
> Jak ktoś chce kolejnych konsultacji co do statutu to równie dobrze można

Do rezygnacji z rejestracji i organizowania kolejnego walnego.

> Zmiany w statucie mogą być wprowadzane wyłącznie zgodnie z regulacjami
> Statutu. W przypadku PLPUG poprzez jawne głosowanie Walnego Zebrania
> Członków.
>
> ludzie po prostu się zniechęcają do samej idei.
>

> *Dlatego zamiast forsować swoje racje, drążyć temat w nieskończoność,
> okażmy najsilniejszą cechę społeczności Pythona - integralność.*
>
> Po prostu zmierzmy się z tą sytuacją. Na prawdę warto to zrobić, dla
> członków i idei.

Jasne, widać mamy inne wizje jak się z tą sytuacją mierzyć :)