[TehPUG] جلسه مردادماه گروه کاربران پایتون تهران

Reza ShalbafZadeh rezashalbaf at gmail.com
Sat Jul 29 05:36:17 EDT 2017

با سلام
جلسه مرداد ماه گروه کاربران پایتون تهران(جلسه چهل و ششم)، پنجشنبه۱۲ مرداد
ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۰۰ در «شتاب‌دهندهٔ آواتک» به نشانی «تهران،
خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد، پردیس دانشکده‌های فنّی
دانشگاه تهران، دانشکدهٔ مهندسی نفت، طبقهٔ پنجم» برگزار خواهد شد.

ثبت نام رایگان جهت اعلام امادگی برای شرکت در جلسه

https://evand.com/events/tehlug235

ارائه های این جلسه:

محمدرضا کمالی فرد
? What is GIL

محمد فاضلی
How to write a WSGI Web framework with standard library?
من در این ارایه شما رو با کد مکتبچی Maktabche، فریم ورک وب پایتون که فقط
توسط کتابخانه استاندارد پایتون ساخته شده و در حال حاضر دو سایت
maktabkhooneh.org و takhtesefid.org ازون استفاده میکنند آشنا میکنم.
اگر با یکی از فریم ورک های وب اشنایید و دوست دارید بدونید چطور میشه یه فریم
ورک وب WSGI رو توی پایتون از هیچ ساخت، از شما دعوت میکنم به این ارایه بیاین.

با احترام
رضا شالباف زاده