[TehPUG] apache and mod_wsgi

Pouria Jahandideh pjsofts at gmail.com
Thu Jul 2 00:21:28 CEST 2015

سلام. این سه مورد رو چک کنید:
- هنگام نصب پایتون، install for all users باید انتخاب شده باشه.
- اگه پایتون 32 بیت باشه و آپاچی 64 بیت با هم سازگاری ندارند.
- نسخه mod_wsgi.so که دانلود کردید باید با نسخه پایتون و آپاچیتون سازگاری
داشته باشه.

اگه سه مورد بالا رو چک کنید به احتمال خیلی زیاد مشکلتون رفع میشه. مخصوصاً
دو مورد اول.

--
PJ