[TehPUG] apache and mod_wsgi

Baqer Mamouri mamouri at gmail.com
Wed Jul 1 14:58:11 CEST 2015

یک چیز دیگری که حدس من رو تایید می‌کنه عبارت  is not a valid Win32
application در خطایی است که فرستادی. آپاچی داره بهت میگه که
فایل modules/mod_wsgi.so فایل ویندوزی نیست و نمی تونه load بشه.

توی همین شاخه باید یک فایل dll هم باشه. (احتمالا modules/mod_wsgi.dll) اگر
اون فایل رو بذاری باید مشکل حل بشه.