[TehPUG] یه درخواست و پیشنهاد

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Sat Oct 4 09:33:04 CEST 2014

من همون موقع اطلاعات اکانت رو به آقای باقری دادم و ایشون هم زحمت آپلودش رو
کشیدند.

@دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف‎
ویدیوها رو تو سایتی که علاقه‌مند باشید می‌تونید قرار بدید و مشکلی از این
بابت وجود نداره. فقط لطفا در ایمیل‌هایی که به لیست ارسال می‌کنید دقت کنید و
بجای چند ایمیل متوالی،
همه رو یکجا ارسال کنید.

:

--