[TehPUG] یه درخواست و پیشنهاد

سید علی اکبر نجفیان s.ali.najafian at chmail.ir
Wed Oct 1 12:29:43 CEST 2014

البته مکتب خونه هم می‌شه فکر کنم ولی اونجا مثل آپارت نیست که هر کی بتونه توش آپلود کنه تا جایی که من می‌دونم و شما باید زحمت ارسال ویدیوها رو باید به مدیریت سایتشون بکشید. به نظرم اگه زحمت تیکه تیکه کردن ویدیوهای کارگاه‌ها و جلسات هفتگی(یا ماهانه یا به هر صورت دیگه‌ای که هست) یا کاهش حجمش رو بکشید قطعا آپارات پر سرعت‌ترین و بهترین گزینه است به نظرم

به هر حال من پیشنهادی دادم که امیدوارم مورد استقبال شما قرار بگیره که تعداد بیشتری از عزیزان تهرانی از جلسات پاگ بهره‌مند بشن

دیگه تصمیم با شماست.