[python-nl] PUNIC

Joeri Bekker joeri at maykinmedia.nl
Tue Sep 7 15:59:31 CEST 2010

Goed idee man!

Je zou dit inderdaad in allerlei gradaties kunnen invoeren, van losse
samenwerkingsafspraken tot verplichte werk- en documentatie wijze.
Hier zal de serieusheid naar klanten toe maar ook de juridische zwaarte erg
mee gaan samenhangen.

Misschien loop ik wat op de zaken vooruit. Een meeting lijkt me een goed
plan.

Joeri

Maykin Media
Herengracht 416, 1017 BZ Amsterdam