[python-nl] python & de Mac?

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Sun Apr 10 14:16:56 CEST 2005

On Sun, 10 Apr 2005, Jeroen Janssen wrote:

> Wat zijn de ervaring met python & de Mac eigenlijk?
>
> Ik kreeg de indruk (na het lezen van wat PyCon reports enzo) dat er
> wel redelijk wat mensen deze combinatie gebruiken.. enig idee?

Volgens mij gebruikt het gros van de plone ontwikkelaars een mac, dus
dat werkt wel goed.

Nog geen praktijkervaring, ik wacht nog op m'n powerbook :-) (Per post
uit de USA, dan zit er tenminste een toetsenbord op met de linkershift
met de juiste grootte en zit de enter/backslash waar moeder natuur hem
bedoeld heeft).

mvg,

Reinout

Reinout van Rees                  r.van.rees at zestsoftware.nl
http://vanrees.org/weblog/            http://zestsoftware.nl
"engineer: a mechanism for converting caffeine into designs"