[python-nl] python & de Mac?

Marcel Maré list at webtothemax.com
Sun Apr 10 12:40:45 CEST 2005

Ik werk met python en OS X (op G5 en iBook). Iha zijn er geen problemen.

Voor grafische zaken (wxPython, matplotlib) kun je of de door Apple
meegeleverde python 2.3 gebruiken of de officieuze 2.4.1 op
http://undefined.org/python/. Voor niet-grafische applicaties (command
line utils, Zope) kun je bovendien de FInk versie gebruiken.
Verder zijn er wat binary packages te vinden op
http://pythonmac.org/packages/

Veel plezier met je i/powerbook!

M.J. Maré
WebToTheMax