[Python-hu] Python dokumentáció magyar fordítása

Windisch József jozsef.windisch at gmail.com
2017. Jún. 16., P, 03:24:45 EDT

Bocs, hogy a partvonalról bekiabálok, de nem tudtam magamban tartani, hogy
az igazán helyes magyarosch fordítás ez lenne:

"A sziklakígyó alapértelmezett könyvtárának kézikönyve"

Én kérek elnézést, és további jó munkát kívánok. Egyszer ugyanezt
végigcsináltam 15 éve a Logo nyelv egyik új kiadásának (Imagine)
magyarításával, hát nem kis munka volt...

Üdv:
WJ