[PySilesia] Spotkanie organizacyjne PySilesia w Zabrzu

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Fri Oct 19 10:05:45 CEST 2012

W dniu 18.10.2012 22:18, Maciej Szulik pisze:
> Zanim zaprosimy kogokolwiek to ustalmy w takim razie konkretny, jeden
> niezmienny termin. Filip udało się coś dowiedzieć, co to dostępności
> knajpy? U mnie się wyklarowało, w czwartek też dam radę, ale wolałbym
> mimo wszystko piątek, przynajmniej tym razem.

Tylko, że w piątek jest tam już jakaś inna impreza, jak się wczoraj
dowiedziałem. W związku z tym zostaje czwartek 17:30.

> A co do liczby osób - tak limitowanie ma sens, ale jest generalnie
> zależne od możliwości lokalowych.

No więc właśnie, 30 osób możemy zmieścić. Nie sądzę, żeby pojawiło się
więcej na spotkaniu organizacyjnym.

> A do info, możemy wykorzystać
> choćby np. meetup.com do czasu postawienia własnej stronki.

No więc też wczoraj pomyślałem o meetup.com tylko jak chciałem tam
założyć własny event to poprosiło mnie o podanie danych do karty
kredytowej :) Chyba z 10$ miesięcznie kosztuje feature zgłaszania
spotkania - moim zdaniem tego typu kasę można lepiej spożytkować np.
zwrot za bilet dla jakiegoś gościa. Zapisy można klepnąć na piratepadzie.

http://piratepad.net/5Qi9cadMCi

> Tylko tak jak piszę, ustalmy konkretny termin i reszta sama pójdzie.
> Jak tylko termin będzie znamy przygotuję info na w/w stronce i puszczam
> w eter gdzie się da stosowne informacje: twitrer, redit, hackernews
> i przede wszystkim wspomniane forum.

Super, czyli rozumiem, że zostałeś medialną tubą grupy :D
Co do stronki to wstępnie gadałem z Magdą z Megiteam i nie tylko możemy
tam sobie coś u nich postawić na hostingu, ale podobno chętnie też
wesprą finansowo/rzeczowo takie spotkania w miarę możliwości. Pytanie
ktoś jest chętny podjęcia się zrobienia takiej stronki lub postawienia
tam jakiegoś CMS'a, wiki lub coś w ten deseń.

Pozdrawiam,
Filip

PS. Ja mogę coś puścić na OSnewsa i Twitterem PyCona PL