[PySilesia] Spotkanie organizacyjne PySilesia w Zabrzu

Maciej Szulik soltysh at gmail.com
Thu Oct 18 22:18:12 CEST 2012

On 10/18/2012 12:39 AM, Filip Kłębczyk wrote:

> Wiadomość napisana przez Maciej Wiśniowski <maciej.wisniowski at natcam.pl> w dniu 17 paź 2012, o godz. 22:17:

> Mnie też pasuje i czwartek i piątek - możemy w ogóle testować w różnych miesiącach różne dni tygodnia. Pytanie czy w piątek nie ma już jakiejś tam innej rezerwacji, bo zdaje się coś było - zapytam jutro do południa i dam od razu znać. Weźmy też pod uwagę, że piątek wielu osobom może nie pasować, bo "w weekend nie kodują" ;-)

> [...]

Zanim zaprosimy kogokolwiek to ustalmy w takim razie konkretny, jeden
niezmienny termin. Filip udało się coś dowiedzieć, co to dostępności
knajpy? U mnie się wyklarowało, w czwartek też dam radę, ale wolałbym
mimo wszystko piątek, przynajmniej tym razem.
A co do liczby osób - tak limitowanie ma sens, ale jest generalnie
zależne od możliwości lokalowych. A do info, możemy wykorzystać
choćby np. meetup.com do czasu postawienia własnej stronki.
Tylko tak jak piszę, ustalmy konkretny termin i reszta sama pójdzie.
Jak tylko termin będzie znamy przygotuję info na w/w stronce i puszczam
w eter gdzie się da stosowne informacje: twitrer, redit, hackernews
i przede wszystkim wspomniane forum.

Pozdrawiam,
Maciej