[PLPUG] O minionych wydarzeniach w kontekście zbliżającego się zebrania PLPUG-a

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 31 Paź 2017, 07:41:45 EDT

On 30.10.2017 22:09, TheKlapenHz . wrote:
> inspiracji w zagłębianiu wiedzy Pythona. Wtedy strona internetowa nic
> nie mówiła i w ogóle nie było nic wiadomo. Można powiedzieć, że grupa
> była "martwa". Od czasu do czasu tylko miały miejsce jakieś mailowe
> przepychanki. To była cała aktywność. Dziś jest inaczej, ale nadal nie
> wiele wiadomo. Fajnie, że są na stronie cele i sposoby realizacji.
> Niestety są one napisane ogólnikowo i dużo z nich nie wynika.

Faktycznie tak było, strona była martwa przez długi czas. Rok temu
przygotowałem stronę z najważniejszymi informacjami, ale nie chcę
tworzyć jest samemu. Dlatego strona jest tak prosta. Uważam, że praca
nad stroną stowarzyszenia może nas zintegrować, dlatego nie chcę robić
jej sam chociaż jest nam bardzo potrzebna.

Kilka dni temu zaczęliśmy (Ja, Łukasz i Ewa) pracę nad zmianą strony.
Udało mi się zaangażować dwie osoby z "Koduj dla Polski", które uczą się
Pythona i Django i razem poczyniliśmy już pierwsze kroki aby zmienić
działanie strony. Pozostaje jeszcze treść.

Treść strony stanowią cele i realizacje celów przeklejone ze statutu.
Chciałbym abyśmy razem przygotowali tą treść, więc pierwsze pytanie. Co
powinno znaleźć się na stronie głównej PLPUG-a?

> członkowska. Pewnie takich osób jak ja jest więcej, ale nie wiem jak
> duża jest grupa, bo nie ma takiej informacji na stronie.

Chociaż jest nas oficjalnie tylko 13 członków, to grupa odbiorców
wiadomości na kanałach społecznościowych, czyli potencjalnie
zainteresowanych, jest ponad 3000 użytkowników i powiększa się.

Pozdrawiam,
Wojtek