[PLPUG] O minionych wydarzeniach w kontekście zbliżającego się zebrania PLPUG-a

TheKlapenHz . klapenhz w gmail.com
Pon, 30 Paź 2017, 17:44:41 EDT

Jestem z okolic Warszawy i z chęcią jeżeli będę w stanie to pomogę w
organizowaniu jakiegoś wydarzenia. Ważne jest tylko by była informacja z
jakimś wyprzedzeniem, bo musiałbym sobie pracę jakoś dopasować pod event.
No fajnie wiedzieć w czym dokładnie pomóc, jakie oczekiwania itp.

Pozdrawiam
Emil