[PLPUG] odebranie praw do publikacji na facebooku

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Śro, 1 Lis 2017, 16:53:36 EDT

On 01.11.2017 21:34, Mieszko Bańczerowski wrote:
> Wartościowe są dla mnie zaproszenia do wspólnego działania w konkretnych
> rzeczach, możliwość dalszej nauki Pythona. Dlatego ubolewałem ostatnio
> gdy informacja o spotkaniu ulepszaniem strony w django była w ostatniej
> chwili.

Przykro mi, ale pierwsza informacja poszła na tą listę mailową 26
września. Planowałem wysłać przypomnienie dzień wcześniej, ale nie
wyrobiłem się - zazwyczaj we wtorki jestem na KdP i często kończę
spotkania po północy. Następnym razem spróbuję wysyłać przypomnienie
dzień wcześniej rano, ale niczego nie obiecuję.

> Nie przydatne jest czytanie o Waszych sporach (chyba że w dla lepszego
> poznania stowarzyszenia).

W porównaniu z tym co działo się dawniej lub co dzieje się na innych
listach, to tutaj nie jest aż tak źle - to moje zdanie, a wiadomo:
"gdzie dwóch Polaków, tam trzy opinie" ;)

Pozdrawiam,
Wojtek