[PLPUG] odebranie praw do publikacji na facebooku

Mieszko Bańczerowski mieszkoziemowit w gmail.com
Śro, 1 Lis 2017, 16:34:01 EDT

> W takim razie co jest przydane? Na tej liście mailingowej jest ponad 100
> osób. Jaki jest wasz powód do tego aby poświęcać czas na czytanie maili

tej listy?

Wartościowe są dla mnie zaproszenia do wspólnego działania w konkretnych
rzeczach, możliwość dalszej nauki Pythona. Dlatego ubolewałem ostatnio gdy
informacja o spotkaniu ulepszaniem strony w django była w ostatniej chwili.
Też z ciekawości się zapisałem - nie wiedziałem czego się tu spodziewać.
Skoro obecnie nie mam dużo czasu, to faktycznie pora się wypisać.

Nie przydatne jest czytanie o Waszych sporach (chyba że w dla lepszego
poznania stowarzyszenia). W kontekście początkującego - również rzeczy
związane z prowadzeniem konferencji, czy uczeniu innych nie są dla mnie.
Ale to personalnie, może są tu doświadczeniu ludzie którzy chętnie by się
udzielili. Nie koniecznie też potrzebne mi informacje szczegółowe o
zebraniach walnych - raczej bym się bał przyjść na coś takiego jako "świeży
narybek".

Pozdrowienia
Mieszko