[PLPUG] Szukam chętnych do stworzenia biblioteki w Pythonie

ABIX Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w abix.info.pl
Nie, 18 Gru 2016, 16:09:55 EST

Moi drodzy - jest sobie produkt Inteligentne Miasto (
http://cyfrowaszkola.waw.pl/inteligentne_miasto.html )

Tak, ja to sprzedaję, ale poza tym....

To jest oparte o protokół Firmata, wiec z pyFirmata można by to
programować w Pythonie.

I tak sobie wymyśliłem, że stworzę bibliotekę
https://github.com/abixadamj/pyInteligentneMiasto

Tylko ja sam nie dam rady czasowo, a chciałbym, aby to powstalo w ciągu
kilku miesięcy, więc piszę tu.

Najlepszemu developerowi obiecuje w nagrodą 1 sztuke:
http://robot-edison.pl/

Tyle moge dać - nie mam wiele, ale kod ma być na GPL, i ma słuzyc
uczniom w szkołach do nauki.

Adam

--
ABIX - Systemy wspomagania biznesu i edukacji.
www.abix.info.pl | www.cyfrowaszkola.waw.pl