[PLPUG] Działanie Stowarzyszenia

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 8 Gru 2016, 16:18:36 EST

Witam,

Wiem, że wszystkim nam brakuje czasu, ale może omówimy działanie
Stowarzyszenia?

Ostatnie walne zebranie członków nie odbyło się, bo było za mało osób.
Niestety za rezerwację sali i tak musieliśmy zapłacić, ale nauczka jest
taka, że będziemy musieli weryfikować kto zamierza przybyć na spotkanie.

Na tej liście mailingowej możemy dyskutować o dowolnej porze, na IRC-u
#plpug również, chociaż nie każdy jest tam online. Uważam, że
potrzebujemy również spotkania, chociaż nie wiem jeszcze gdzie będzie
najlepiej, to przyszły tydzień wydaje się być dobry na pierwsze z nich.
Jakieś propozycje terminu i miejsca?

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

https://plpug.org/