[PLPUG] Szkolenia python na pjwstk

Andriy Kovalchuk tieorange w gmail.com
Sob, 23 Lis 2013, 07:43:55 CET

Nobto wtedy na początku zróbmy prezentacje "z marketingiem". A potem dla
chętnych warsztaty. Tak?
Bo na warsztaty nikt nie przyjdzie. Pytałem na uczelni w studetów "Python
wiesz co to jest?"  Odpowiadali "no chyba język programowania"

--
*Best Regards, Andriy*
my LinkedIn profile: *http://www.linkedin.com/in/KovalchukAndriy