[Tutor] crashes

Rosalie de Klerk Bambara rosalie at bambara.nl
Wed Sep 7 08:21:39 EDT 2016

Hello,

Im trying to install python on my macbook air, I’ve installed these 3 versions and deinstalled too.
By typing a ‘ the IDLE crash every time…
after the first ( the idle stops…by all 3 versions.

Do you have any idea?

print(‘ (and the it crash…)

Hope to hear from you soon.

Cheers,
Rosalie

Met groet,
Rosalie de Klerk - Bambara

www.bambara.nl <http://www.bambara.nl/>
www.rekenautomaat.nl <http://www.rekenautomaat.nl/>
www.informaticaonderwijs.nl <http://www.informaticaonderwijs.nl/>

Mobiel: 06 38 38 05 38

Dit document en de eventuele bijlagen is/zijn uitsluitend bestemd voor de hierboven genoemde geadresseerde(n) en kan/kunnen vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent, gelieve u zich te onthouden van verspreiding of vermenigvuldiging van dit bericht. Indien dit bericht kennelijk per vergissing naar u is verzonden, verzoek ik u mij dit onverwijld te berichten en dit bericht te vernietigen.

(!) Denk aan het milieu voordat je deze e-mail print.