[TehPUG] فریم ورک برای دسکتاپ پایتون

Mohsen Javid moshen212 at gmail.com
Tue May 10 11:12:22 EDT 2016

سلام

تبریک میگم برای اینکه شما به دنیای جدیدی پا گذاشتید، اینجا منظورم دنیایی
جدا از زبانهای برنامه نویسی شرکتی جایی هست که بخش عظیمی از قدرتش رو از شرکت
ها نمیگیره وافراد مستقل بیشتر اون رو توسعه میدن... اگر به دنبال Framework
هستید برای برنامه نویسی دسکتاپ پیشنهاد من این هست که در github.com جستجو
کنید اما قبلش باید ی Toolkit برای کارهاتون انتخاب کنید مثلا GTK یا QT

من یکی که فکر نمیکنم بتونید فریم ورکی رو پیدا کنید که ایده آل شما باشه، و
این ی شروعه برای اینکه شما خودتون مدیریت بخشهای مختلف کدتون رو بر عهده
بگیرید
اما اگر فریم ورک مناسبی پیدا کردید اطلاع بدید تا ما هم در جریان قرار بگیریم

تشکر