[TehPUG] لوگو پاگ

Fatemeh Tarashi tarashikashanifatemeh at gmail.com
Tue Sep 30 22:53:52 CEST 2014

تصویرش و ضمیمه کردم!
شاید توی صفحه ی  http://tehlug.org این نماد (لگو, تصویر یا نمیدونم به طور
دقیق میشه بهش چی گفت) و استفاده نکرده باشند اما به شخصه اونقدر جاهای مختلف
دیدمش که برای من از نوشته ی tehlug هم آشناتره :)

پ.ن:‌ من که قواعد طراحی و نمیدونم اما اگه شما خودتون زحمتش و بکشید یا لطف
کنید و قواعدش و بگید فکر میکنم میتوانیم سعی کنیم که روی طرح پیاده سازیش
کنیم . "*البته اگر اتفاق نظر بر این باشه که میخوایم لگو یا نمادی داشته
باشیم*"