[TehPUG] پرداخت بانکی با استفاده از soap

سید حمید مهدوی s.h.mahdavi at chmail.ir
Tue Nov 18 15:24:57 CET 2014

ممنون

https://bpm.shaparak.ir/pgwchannel/services/pgw?wsdl

------------------------------ پیام اصلی ------------------------------
از: ‪Mohsen Javid <moshen212 at gmail.com>‬
به: ‪Tehran Python User Group <tehpug at python.org>‬
ارسال شده: سه‌شنبه، 27 آبان 1393 05:34:59
موضوع: Re: [TehPUG] پرداخت بانکی با استفاده از soap

سلام

در مورد suds می تونم کمک کنم ولی تا حالا این کار رو انجام ندادم.

آدرس WSDL بانک ملت رو بده ی نگاهی به سرویساش بندازیم.

منتظرم

با سلام

دوستان تا حالا کسی برنامه پایتونی نوشته که پرداخت بانکی داشته باشه؟ مخصوصا بانک ملت

بانک ملت برای پرداخت ها از soap استفاده میکنه

دارم تلاش می کنم با استفاده از https://pypi.python.org/pypi/suds-py3 که بر اساس https://pypi.python.org/pypi/suds ساخته شده یه کارایی انجام بدم ولی خوشحال می شم اگر مطالعه ای  در این مورد داشته اید ممنون می شم راهنمایی کنید