[TehPUG] PyLadies (پایتون برای خانم‌ها) در ایران

Mohamad Abbasi m.abbasi.72 at gmail.com
Wed May 28 20:08:19 CEST 2014

pyladies برای من بیشتر شبیه به موسسات خیریه میمونه
من بحث رو دنبال نکردم، لطفا کمتر میل بزنید.
آشنا کردن زنان به اینترنت خیلی معقول و عقلانیه، تا اینکه بیایم یه جنبش
بزنیم بنام : آشنا کردن فایروالهای ASA سیسکو به بانوان !!
اگر خانمی با این سطح سواد، که میخاد توی دنیای حرفه ای ها حرفه ای کار کنه،
بخاطر آقایون به جلسات پاگ نمیاد، بهتره یه گروه بزنیم بنام "آشنا کردن فرهنگ
شهرنشینی"
بنظر من این چیزا مستقیم یا غیرمستقیم بی احترامی و ضعیف شمردن جنسه مونثه.
دوس دارم به اون فردی که برای اولین بار pyladies رو زد بگم، تا قبل از اون
هیچکس کار کردن با پایتون رو تفکیک جنسیتی نکرده بود !

>>> https://www.facebook.com/ladybugio