[TehPUG] ویدیو‌های کارگاه قبلی

Ali Najafi me at ali-najafi.ir
Sun May 25 08:15:02 CEST 2014

@سعید
خیلی هم عالی. پس به زودی ویدیو ها رو میتونیم خیلی راحت تر دانلود کنیم.
سعید جان من که نگفتم کار سختیه. این vps شرکته که فقط به مدت چند روز اجازه
استفاده شخصی دارم و بعد از این مدت ممکنه مجبور بشم ویدیو ها رو پاک کنم و
شرمنده دوستان بشم. بخاطر همین قول mirror کردن فیلم ها به صورت مرتب و منظم
رو نمیدم.
در هر صورت دستتون درد نکنه. امیدوارم با برنامه ریزی و پشتیبانی دوستان، پاگ
تهران با سرعت بیشتری گسترش پیدا کنه.