[TehPUG] تعویق جلسه سه‌شنبه و کارگاه پنج‌شنبه

mohammad Efazati mohammad at efazati.org
Mon Jun 30 20:24:22 CEST 2014

به نظرم خیلی ui رو خارج نبینید.
شما که دارید django کار میکنید
یک جلسه مثلا تطبیق bootstrap رو با template django انجام بدید
چون واقعیت امر این است که اگر قراره وب انجام بدهید و نتونید یه تم رو به
جنگو تبدیل کنید عملا باید برید غاز بچرونید
واقعا این ربطی هم به گرافیست نداره. شما واقعا باید یه مقداری ui بدونید
این معنیش این نیست که شما کار عجیب بکنید. با یه تم آماده باید بتوانید
گلیمتون رو از آب بکشید

این نظر من هست.