[TehPUG] افتتاح چالشگاه(انجمن) پایتون

soroosh sarabadani soroosh.sarabadani at gmail.com
Tue Jun 3 06:39:08 CEST 2014

سلام

خیلی ممنون بابت وب سایتی که راه اندازی کردید.
متاسفانه من چند تا وب سایت ایرانی دیگه که با django  طراحی شده بودن رو هم
دیدم که مشکلاتی مثل این وب سایت دارن.

متاسفانه اعتباری سنجی این وب سایت خیلی ضعیفه و باعث میشه به مشکلات زیادی
برخورد کنید.
وب سایت شما رو حالت debug قرار داره.
امیدوارم تا به مشکلی نخوردید این مسایل رو حل کنید.

موفق باشید