[TehPUG] پروژه کارگاه پنج‌شنبه - جنگو پروفایل

soroosh sarabadani soroosh.sarabadani at gmail.com
Sun Jun 1 19:39:10 CEST 2014

با سلام خدمت دوستان عزیز

من به علت مشغله هایی که دارم نمیتونم در کارگاه شرکت کنم. به نظرم مفیده که
یک مستند از توافقات و تصمیماتی که در کارگاه ها میگیرید ایجاد کنید تا همه با
هم هم فضا بشن. همچنین اگر بتونید اونا رو به صورت مجموعه ای از issue ها در
github تعریف کنید بهتر هم میشه.

چون نمیخوام تعداد ایمیلهام زیاد بشه چند نکته در مورد توسعه رو هم در ادامه
همین پست بهشون اشاره میکنم تا اگر دوستان مناسب میدونن به این شکل توسعه
profile رو پیش ببریم.

- برای هر commit که انجام میدید لطفا کامنت مناسب با کاری که انجام دادید
قرار بدید.
- اگر یک issue برای کامیت شما وجود داره شماره issue رو در خط اول کامنت
کامیتتون قرار بدید و در ادامه وضعیت issue پس از کامیت رو هم قرار بدید برای
مثال:
#12 IN_PROGRESS
A sample comment for commit

or

#12 COMPLETED
Another sample comment

- سعی کنید از همین ابتدا برای کلاسها و متدها pydoc رو اضافه کنید تا همه تیم
بتونن سریع تر با هم هم فضا بشن.
- حتما برای کدهاتون تست بنویسید. (اگر هم اول تست بنویسید و بعد کد که عالی
تر هم میشه)

میدونم که همه دوستان گروه در یک سطح نیستند و ممکنه بعضی از آیتم ها برای همه
آسون نباشه ولی این آیتم ها به نظرم به درد همه میخوره و باعث میشه Code
Quality تا حد بسیار مناسبی بالا بره.
و در آخر همونطور که گفتم اینا پیشنهاده و تصمیم گیری با گروهه :)