[TehPUG] [Python-ir] استخدام دروپال کار یا برنامه نویس مسلط به PHP

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Thu Jul 17 21:58:35 CEST 2014

رامین ایشون اصلا تو لیست پاگ عضو نبوده و ایمیلی که ارسال کرده رو من reject
کردم و الان که با ایمیل خودت reply زدی باعث شدی ایمیل ایشون هم بیاد، و در
کنارش به ۲ تا گروه دیگه هم پیام فرستادی :)
برای لیست قصد دارم قوانینی رو تو سایت بزارم ولی حوصله ادیت کردنش رو ندارم ;)
اما به زودی انجام می‌دم

--
Live long and prosper,
K1.H