[TehPUG] مقایسه PHP و Python

Ramin Najjarbashi ramin.najarbashi at gmail.com
Sun Jul 13 10:41:59 CEST 2014

> یک متغیر بسازی که به یک متغیر دیگه اشاره ک

درسته که اشاره گر به مفهوم pointer توی C/C++ نداریم ولی می تونیم همچین چیزی
رو شبیه سازی کنیم و یک متغیر بسازیم که به یک متغیر دیگه اشاره کنه و از طرفی
این چیزی که گفتی برای متغیر های immutable هست و متغیرهای mutable یکم
داستانشون فرق داره. اگر من این سری از دستورات رو مثل زیر دنبال کنم می بینی
که دقیقا دو تا متغیر دارن یک چیز رو برمی گردونن بخاطر اینکه id که از اول
گرفتن یکی هست و اگر من تغیرات رو با عملگر مساوی اعمال کنم id ها تغییر می
کنه و دیگه یکی نیستن :)

http://codepad.org/m23Eahdr